سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلیل حال بد

 

دلیل حال بد روحی گاهی شکست های زندگی مثل از دست دادن عزیزی، قرار گرفتن در موقعیت های بد مثل جنگ، فشارهای زندگی و مشکلات اقتصادی است که اغلب به افسردگی منجر می شود. استرس، اضطراب، نداشتن اعتماد به نفس و کم خوابی هم از عواملی است که باعث تشدید افسردگی و حال بد می شود.

گاهی با تغییرات کوچکی در شرایط زندگی، می توانیم مانع از افسردگی شویم و از حال بد به حال خوب برسیم. با توجه به شرایط زندگی مدرن و تغییرات سریعی که در جامعه اتفاق می افتد گاهی توجه لازم را به خودمان نداریم. پس از مدتی فقط احساس می کنیم حال مان خوب نیست.

رنجش و دل شکستگی

از دست دادن کسی که خیلی دوستش داشته اید و برایش احترام قائل بوده اید و دل تان را شکسته است، بدترین تجربه زندگی برای هر شخص است و همیشه منجر به افسردگی و حال بد روحی می شود.

ولی همیشه یادتان باشد آن ها فقط تا این جا می توانسته اند همراه شما باشند. باید ادامه بدهید. کسی که قلب شما را شکسته و باعث رنج تان شده آیا ارزش آن را دارد که شما به خاطرش افسرده شوید؟

بدخوابی

بدخوابی و کم خوابی هم ممکن است علت حال بد روحی تان باشد. چون خستگی مغز مانع از کارکرد درست آن می شود. سعی کنید حتما بین 7 تا 9 ساعت بخوابید.

یادتان باشد شما یک نسخه بی بدیل در عالم هستی هستید. هیچ کس مثل شما نیست. در سفر زندگی قرار است هر روز بهتر از دیروز باشیم. پس همیشه در موقعیت های نه چندان مطلوب حال بد خود را به حال خوب تبدیل کنید.

منبع:

https://briefbook.ir/%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%af/