سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشنهاد کتاب صوتی

برای همه‌ی ما در طول روز زمان‌هایی وجود دارد که ناگزیریم آن‌ها را سپری کنیم، بی‌آنکه از همه‌ی توان ذهنی‌مان استفاده کنیم. گاهی به خاطر اینکه روزها و ماه‌ها سپری می‌شوند بی‌آنکه کتابی بخوانیم از دست خودمان شاکی می شویم. اما می‌توانیم راه‌ چاره‌ای برای مشکلمان پیدا کنیم. پیشنهاد کتاب صوتی بهترین چاره است.

ملت عشق

پیشنهاد کتاب صوتی ملت عشق یکی از معروف‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر است که بیش از پانصد بار تجدید چاپ شده است. الیف شافاک در این کتاب دو داستان موازی را در کنار هم روایت می‌کند.

ملت عشق داستان اللا زنی‌ست که دختر بزرگش شکست عشقی خورده، پسرش دچار افت تحصیلی شده و خودش مدتی‌ست که از خیانت همسرش با خبر شده است. او می خواهد زندگی‌اش را تغییر دهد. به تازگی اللا شغلی به عنوان ویراستار یک انتشارات پیدا کرده است.

کتابی که به عنوان اولین کار به اللا پیشنهاد می‌شود، درباره‌ی  داستان ورود شمس به زندگی مولانا در قرن هفتم در قونیه است. این کتاب در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های این روزهاست؛ چه نسخه چاپی، چه الکترونیکی و چه صوتی.

قورباغه‌ات را قورت بده

برایان تریسی نویسنده و سخنران معروف کانادایی- آمریکایی‌ نویسنده‌ی کتاب پرفروش قورباغه‌ات را قورت بده است. تریسی در این کتاب معروف، 21 روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان را ارائه می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: اگر اولین کاری که باید هر روز صبح انجام دهی خوردن یک قورباغه زنده است هرچه زودتر آن را قورت بده تا خیالت راحت شود سخت‌ترین کار خود را انجام داده‌ای».

قمارباز

داستان قمارباز ماجرای خانواده‌ای روس است که به خاطر تحولات و بی‌لیاقتی‌های مرد خانواده، ثروت انبوه خود را از دست داده و مجبور به مهاجرت به کشور دیگری شده‌اند، راوی داستان که معلم فرزندان این خانواده است داستان را در حالی روایت می‌کند که یا از قمارخانه برگشته یا در راه رفتن به قمارخانه است.

رفتار هیچ‌کدام از شخصیت‌های این رمان قابل پیش‌بینی نیست. در قمار باز با یک روایت رئال رو به رو هستیم. عشق، ثروت و شهرت از مضامین اصلی این کتاب هستند. این کتاب صوتی پرفروش بر اساس نسخه‌ای با ترجمه سروش حبیبی تهیه شده و آرمان سلطانزده آن‌ را خوانده است. پیشنهاد میکنیم کتاب صوتی قمار باز رو تهیه کنید.

آدولف هیلتر

براندا هاوگن در این کتاب به روایت زندگی هیتلر می‌پردازد و  می‌توان آن را داستانی برای شناخت شخصیت این رهبر دیکتاتور تاریخ دانست. شاید اگر دانشگاه هنر وین هیتلر را در آزمون ورودی قبول می‌کرد، امروز او را به عنوان یک نقاش برجسته می‌شناختیم نه یک دیکتاتور. هیتلر سخنوری قهار و سمبل مبارزه با کشورهایی بود که آلمان را بعد از جنگ جهانی اول تحقیر کرده بودند.

چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

کتاب شامل 92 ترفند برای موفقیت در ارتباط با اطرافیان است که با استفاده از آن‌ها می‌توان در زندگی، عشق و کار، گفت‌وگو کننده‌ای برتر شد. نویسنده معتقد است با انجام این 92 ترفند دیگران حاضر می‌شوند با جان و دل به شما کمک کنند تا به خواسته‌هایتان برسید..

سه‌شنبه‌ها با موری

میچ آلبوم  بعد از شانزده سال استاد قدیمی خود را ملاقات می‌کند. استادِ میچ- موری شوارتز- به بیماری ‌asl‌ مبتلا شده و در انتظار مرگ است.. موری چهارده سه‌شنبه‌ی پایانی زندگی‌اش را با میچ آلبوم می‌گذارند و با وجود بیماری سخت خود بزرگترین و باارزش‌ترین درس‌های زندگی را به او می‌دهد.

تا کنون بیش از 5 میلیون نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است و یکی از پرفروش ترین آثار لیست نیویورک تایمز است. این کتاب صوتی را با صدای آرمان سلطانزاده می‌توانیم گوش دهیم.

منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1322699/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B7