سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از شما دوستان عزیز به دنبال روش هایی هستید تا بتوانید از طریق آن ها روند یادگیری زبان انگلیسی را سرعت ببخشید. به این منظور روش های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد اما بهتر است که در همین زمان نگاهی به نحوه ی مطالعه ای که تاکنون داشته اید، بیندازید.

در مقالات قبلی ای که در سایت موسسه زبان آموزان پیشرو منتشر کرده ایم، به وفور به این مطلب اشاره شده است که شما باید از ابتدا هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری مشخص سازید.

هدف به این معنی است که می خواهید از آموخته های خود به چه منظوری استفاده نمایید و هم چنین انتظار شما از یادگیری در چه سطح و level می باشد.

توجه به این دو موضوع باعث می شود تا مطالعه و آموختن شما هدفمند تر باشد؛ برای مثال شخصی که تمایل دارد بیشتر بر روی مکالمه زبان انگلیسی کار کند و قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را دارد، می تواند از یک برنامه ی مشخص و مناسب به منظور تقویت گفتار استفاده نماید و سریع تر به آنچه مد نظر دارد دستیابی پیدا کند.

قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه زبان انگلیسی

قانون اول : همیشه در پی یادگیری اصطلاحات (عبارات) باشید و نه تک لغت ها

هرگز کلمات را بصورت جداگانه و منفرد یادنگیرید هرگز . وقتی یک لغت جدید می بینید همیشه اصطلاحی( عبارت) را که این لغت جدید در آن به کاربرده شده است یادداشت کنید و وقتی می خواهید مرور کنید همیشه همان اصطلاحات (عبارات) را مطالعه کنید و نه کلمات را اصطلاحات (عبارات) را گردآوری کنید مکالمه و گرامر زبان شما 4-5 برابر سریعتر بهبود می یابد.

از یادگیری گرامر انگلیسی دست بردارید

زیاد خودتون رو اسیر گرامر نکنید . گرامربه شما آموزش می دهد که شما به زبان انگلیسی فکر کنید ولی شما می خواهید به صورت خودکار با زبان صحبت کنید بدون فکر کردن بدین صورت شما مثل یک انگلیسی زبان انگلیسی را یادمی گیرید .

 اول گوش کنید

شما هر روز باید به انگلیسی گوش فرادهید متون انگلیسی را نخوانید بلکه فقط گوش دهید خیلی ساده است این کلید موفقیت شما در یادگیری مکالمه انگلیسی است از خواندن متون انگلیسی راصرف نظر کند وبه گوش دادن زبان انگلیسی به صورت مداوم و روزانه بپردازید.

انگلیسی را با گوشهایتان یادبگیرید و نه با چشمهایتان در اغلب مراکز آموزش زبان شما با چشم زبان را یادمی گیرید شما متون انگلیسی را می خوانید و قواعد گرامری را فرامی گیرید اما برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی باید سیستم شنیداری را جایگزین کنید.

شما باید روزی 2-3 ساعت فقط به انگلیسی گوش دهید بدین صورت مکالمه شما به سرعت بهبود می یابد و انگلیسی را به اسانی صحبت می کنید

منبع:

https://briefbook.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/