سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبات شخصیتی

ویژگی های مقاله ثبات شخصیتی چیست؟

در این مقاله، شما شخصیت قوی خواهید یافت.

و با تمرین راهنمایی ها، آن را بیشتر و بیشتر رشد خواهید داد.

شخصیت یک الگوی معمول تفکر، احساس و رفتار فردی است که او را از یک انسان متمایز می کند.

وقتی که می گوییم کسی یک شخص خوب است، به این معنی است که او دوست داشتنی و جالب است و تجربه همنشینی با او لذت بخش است.

هر کس می خواهد برای دیگران جذاب باشد برای رسیدن به این هدف داشتن یک شخصیت خوب حتی از نگاه جذاب نیز مهم تر است.

در واقع، اکثریت مطلقی از موفقیت و شادی مردم به دلیل کیفیت ارتباط آنها با دیگران است.

روانشناسی ثبات شخصیت

رفتار “مودبانه” با همه داشته باشید. پیروی از رفتار خوب هرگز نابود نخواهد شد زیرا مردم همیشه رفتار خوب را می پذیرند. هنگامی که به رفتار مودبانه می آید.

باید گفت که احترام به حسن نیت و مهربانی با آشنایان و افرادی که دوست دارید کار دشواری نیست؛ چالش واقعی این است که: شما مودبانه با افرادی که در معرض مشکل هستند برخورد کنید.

اگر در طول روز خود را مدیریت کنید که شخصیت قوی خود را با این افراد داشته باشید حتی از آنچه که قصد دارید انجام دهید، قوی تر خواهید بود.

چگونه ثبات شخصیت پیدا کنیم؟

1. از تصور بحرانی استفاده کنید!

تصور، اگرچه ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما اگر شما از آن به درستی استفاده کنید، ممکن است به شما بسیار کمک کند. شما می خواهید از تصور واقع گرایانه استفاده کنید، که موانع و مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید را درنظر می گیرد.

• خیال بافی هم می تواند مفید باشد. البته به اندازه ای که زمان انجام آن را محدود کنید. به ذهن خود زمان مرتب شدن آزادانه را هر شب قبل از خواب بدهید. این مطلب، می تواند به شما در پردازش و ارزیابی موقعیت ها و حفظ ثبات و اهداف خود کمک بنماید، زیرا شما به راههایی دست خواهید یافت که بتوانید از سد پتانسیل بر سر راه دستیابی به این توانایی باشد، برآیید.

• تفکر عمیق، می تواند به شما کمک کند که ذهن خود را کنترل کنید و اگر شما می خواهید ثابت قدم بمانید، نیاز دارید ذهن خود (و تمام ضروریات آن را) کنترل کنید. تلاش کنید تا تفکر عمیق را حداقل هر روز، 15 دقیقه تمرین کنید. در نقطه ای آرام و ساکت بنشینید و عمیق نفس بکشید.

در مدتی که نفس می کشید، روی نفس کشیدن خود تمرکز کنید. اگر دیدید ذهنتان منحرف می شود، تمام توجه خود را مستقیماً به تنفس برگردانید.

2. طرحی برای شکست خوردن!

همه شکست می خورند. مهم نیست که شما چقدر باهوش، ویژه و آماده هستید؛ همیشه قرار نیست موفق شوید. شما باید علاقه داشته باشید به تمرین این احتمال و درک این که اگر موفق نشوید، چه باید بکنید. چگونه قرار است که با شکست کنار بیایید؟

• تعداد زیادی از دفعاتی که مردم منطقی، در حفظ قدرت اراده و استواری خود شکست می خورند، به دلیل این است که آنها برای شکست خوردن طرح و برنامه ای ندارند. شکست های شخصی، لطمه کمی به موفقیت کلی شما می زنند (برای مثال، رد شدن شما توسط مسئول ادبی انتشارات، فقط تأثیر اندک و حاشیه ای، روی توانایی کلی شما برای اینکه نوشته تان نشر یابد، می گذارد.)

• برای موانع و شکست های خود برنامه ریزی کنید. اگر نماینده ادبی، دست نوشته شما را رد کند، بررسی کنید که جای بعدی که می توانید آن را بفرستید، کجاست؟ و یا بنگرید که چه چیزی می تواند ارتقاء یابد.

• به یاد داشته باشید که با ثبات بودن مساوی با تکامل نیست. برای مثال، بله! ، یک نویسنده خوب می بایست تلاش کند هر روز بنویسد. اگر شما شروع به سرزنش خود برای عدم نوشتن کنید، خود را مجبور به ثبات شخصیتی کمتر (به جای ثبات بیشتر) می کنید.